Heb je een klacht? Dat is niet fijn! Samen met jou gaan we deze oplossen.

Wij staan altijd aan voor jou. Helaas kan het wel eens voorkomen dat we een fout maken of dat je het ergens niet mee eens bent. Wij willen graag horen wat wij kunnen verbeteren zodat we jou goed van dienst kunnen zijn.

Via onderstaand contactformulier kun je je gegevens invullen, de klacht omschrijven en een gewenste oplossing noemen. Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijk antwoord op je klacht. Lukt dit niet, dan laten we je dit weten.

Bedankt voor het versturen van uw bericht.

 

Liever per post?


Je kan ook altijd je klacht per post versturen. Vermeld in de brief naast je klacht, ook je naam, adresgegevens en eventuele contactgegevens zoals een e-mailadres of telefoonnummer zodat we je kunnen bereiken als dat nodig is. Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijk antwoord op je klacht. Lukt dit niet, dan laten we je dit weten.

Je kunt je brief richten aan:

Robin Energie
t.a.v. Klachtenbehandeling
Postbus 116
3900 AC Veenendaal

Komen we er samen niet uit?

Als consument heb je altijd de mogelijkheid om de Geschillencommissie te benaderen met een klacht.