Beste klant van Robin Energie,



Wie is mijn nieuwe energieleverancier?
Vanaf 11 maart is WoonEnergie jouw nieuwe energieleverancier. Dit is een dochterbedrijf van Eneco. Kijk voor meer informatie op www.woonenergie.nl/robinenergie.

Ik heb een vordering bij Eneco. Kan ik klant blijven bij WoonEnergie?

Ja, je kan gewoon klant worden bij WoonEnergie als je nog geld aan Eneco moet betalen. Kijk voor meer informatie op www.woonenergie.nl/robinenergie.


Wanneer kan ik overstappen?

Vanaf 11 maart is WoonEnergie jouw energieleverancier. Daarbij geldt dat je na een termijn van 30 dagen kunt overstappen naar een andere energieleverancier. Kijk voor meer informatie op www.woonenergie.nl/robinenergie.




Wanneer krijg ik meer informatie van mijn nieuwe energieleverancier?

Je ontvangt deze week een brief van WoonEnergie met daarin meer informatie en een meterstandenkaart. Je kunt hiervoor ook terecht op www.woonenergie.nl/robinenergie.

Aan wie moet ik deze maand de rekening betalen?
Je betaalt een voorschot aan WoonEnergie voor de maand maart. Dit voorschot zal worden verrekend met jouw verbruik bij WoonEnergie. Het verbruik over de periode tot en met 10 maart dien je te betalen aan de faillissementsboedel. Hierover ontvangt u op een later moment bericht. Kijk voor meer informatie op www.woonenergie.nl/robinenergie.


Ik heb een tegoed bij Robin Energie. Wat moet ik doen? Je kan je vordering indienen bij de curator via robinenergie@avvr.nl. Vermeld in de e-mail het bedrag van je vordering, voorzien van bewijsstukken (bijvoorbeeld een eindnota waaruit de vordering blijkt).

Ik moet Robin Energie nog betalen. Wat moet ik doen?
Je kan contact opnemen met de curator via robinenergie@avvr.nl. Vermeld in de e-mail het bedrag van het nog te betalen bedrag en eventuele betalingsregelingen die je hebt gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Robin Energie B.V.